Home ::  Verzenden & retouren

Verzenden & retouren

Het Verschepen Beleid

De bestellingen verzending binnen 1-2 dagen na de betaling wordt verricht. Alle bestellingen worden verzonden door DHL. Het internationale verschepen is binnen 1 week tijd leveren meestal uitgevoerd. Nadat wij u de serienummers van uw bestellingen nodig, controleer uw e-mail te controleren op de orderbevestiging.

Bestelling Annuleren Beleid

Als u wilt uw bestelling te annuleren, neem dan contact op met onze klantenservice na uw bestelling binnen zes uur vóór tip niet de levering. Zo jammer dat we niet het schip niet besteld wanneer ze kunnen opheffen. Bedankt voor uw begrip. Als je er op staat om uw bestelling te annuleren, let dan op onze terugkeer beleid.

Als u uw item terug te keren, neem dan contact op met onze klantenservice binnen 3 dagen wanneer u ze ontvangt. Gelieve uw naam en order ID wanneer u contact opneemt met onze klantenservice. Alle retourzendingen moeten houden hun oorspronkelijke staat niet versleten, gewijzigd of gewassen, met aangehechte alle tags. En u moet betalen restocking fee, verzendkosten en administratiekosten.

Exchange Beleid

Neem contact met ons met uw naam en order ID wanneer u wilt andere maat of kleur te wisselen binnen 3 dagen. Wilt u andere stijlen uit te wisselen, moet u de prijs spread betalen. Ook moet u contact opnemen met onze klantenservice, zij zullen u helpen. Alle uitwisseling van producten, moeten houden hun oorspronkelijke staat niet versleten, gewijzigd of gewassen, met aangehechte alle tags. En u moet betalen restocking fee, verzendkosten en administratiekosten.

Om ervoor te zorgen uw betaamt, zorg ervoor dat uw bestelling informatie. Heeft u vragen, neem dan gerust contact met ons op.

Uw ipadres is: 54.163.42.154